Proč investovat do PPC reklamy?

PPC reklama

Možná patříte mezi jednu z těch firem, které nemají s PPC reklamou dobré zkušenosti. Měli byste ale vědět, že i PPC vyžaduje čas na to, aby správně fungovalo a přinášelo vaší společnosti zisky. Proč byste měli PPC vyzkoušet a zařadit jej do marketingové strategie?

Uvidíte aktuální čísla

Zajímá vás, kolik lidí vidělo vaši reklamu a kolik z nich na ni zareagovalo? PPC reklamy vám odhalí vše. Zjistíte, kdo se dostal na váš web, kdo dokončil či nedokončil nákup.

Nemůžete vědět všechno

Jako majitel firmy nemůžete být odborníkem na všechno; to prostě není možné. I proto je dobré některé marketingové služby outsourcovat na marketingovou agenturu, která se dokáže rychle přizpůsobovat měnícím se trendům.

Můžete si koupit i fráze a klíčová slova, a dostat se na přední příčky vyhledávačů

Optimalizace stránky (SEO) přináší dobré hodnocení a vy se díky němu zobrazujete na prvních pozicích ve vyhledávačích. Jde však o konečný cíl. Nemusíte si ale zoufat, protože využitím PPC reklamy můžete cílit na klíčová slova, na která by se vaše stránka ve vyhledávačích jako Google či Seznam jinak nezobrazovala.

PPC je cenově dostupné

Na PPC nepotřebujete velký rozpočet. Pokud vám PPC expert nastaví kampaně správně a vybere vhodná klíčová slova, ceny za proklik mohou být relativně nízké. I to je jeden z důvodů, proč si PPC kampaně mohou dovolit i malé firmy a e-shopy.

PPC kampaně vám umožní cílit

PPC vám dává možnost oslovit relevantní zákazníky na základě konkrétních specifikací, včetně umístění (až po poštovní směrovací číslo), záměru vyhledávání, denního času vyhledávání, zařízení používaného k vyhledávání (tabletu, počítače, mobilního telefonu) a dalších možností.

Kvalifikované marketingové agentury zajistí, abyste byli viditelní pro zákazníky v době jejich rozhodovacího procesu i nákupních cyklů. Můžete cílit na zákazníky, kteří navštívili váš web, nebo na ty, kteří z nějakého důvodu nedokončili nákup, a přivést je tak na váš web znovu.

Pokud tedy hledáte cestu a způsob online reklamy, který příliš nezatíží váš rozpočet, ale současně může být velice efektivní, PPC reklama je vaší odpovědí.

Sdílet článek