Igelitové tašky s vlastním potiskem zajistí vaší značce pozornost

igelitové tašky s vlastním potiskem

Proč se vyplatí investovat do výroby igelitové tašky s vlastním potiskem? Představte si, že provozujete obchod, do kterého denně přijdou desítky zákazníků. Nakoupí si a spokojeně odchází. Jejich nákup nejenže zvýší obrat vaší firmy, ale může také přispět k vaší propagaci a přilákat do vaší prodejny další zájemce.

V čem je hlavní výhoda igelitové tašky s vlastním potiskem?

Chytrý podnikatel se snaží rozšířit povědomí o vlastní firmě a její nabídce a proto průběžně hledá nové propagační kanály. Tady platí velmi jednoduchá logika. Pokud ukážu vlastní logo nebo výzvu k nákupu velkému množství lidí, zvyšuji šanci, že si někdo mojí firmy všimne. A stane se zákazníkem. Jde o statistiku, na kterou se můžeme spolehnout.

Je zřejmé, že kvalitní igelitové tašky s potiskem pomáhají zlepšit uživatelský zážitek z nákupu. V našem zákazníkovi vyvolají určitou pozitivní emoci. Nemusí se starat v čem nákup odnést a ví, že se v tomto ohledu může na firmu spolehnout. Spojuje si s ní dobrý zážitek

Pokud se někde na cestě objeví komplikace, zákazník už tak spokojený být nemusí. Svou nespokojenost si nemusí nechat pro sebe a vy tak můžete přijít o velmi důležitý zdroj nové obchodní příležitosti. A sice o osobní doporučení. Když jsou totiž vaši zákazníci spokojeni, rádi se se známými o svůj zážitek podělí. A vy téměř automaticky získáváte nového zákazníka.

Proč je osobní doporučení jedním z nejlepších propagačních nástrojů?

Uvedeme si velmi jednoduchý příklad. Váš zákazník Martin si koupil ve vaší prodejně doplňky stravy a je s nimi nadmíru spokojený. Pomohly mu zlepšit kondici a celkově se těší lepšímu zdraví. Martina potká jeho dlouholetý kamarád a nemůžete si toho nevšimnout. Možná se zeptá, co se v Martinově životě změnilo. Martin, protože je spokojený s vaší firmou a jejím servisem mu o vás řekne. A ten, protože Martina zná už několik let, bude automaticky věřit jeho tvrzení. Proč? Kvůli dvěma důležitým faktorům:

  • Prvním je zásadní fakt, že Martin je dlouholetý kamarád. Znají se, vědí o sobě a zároveň si mohou důvěřovat. Dnešní svět je příliš komplikovaný na to, abychom si vše zjišťovali sami. A protože už je mezi Martinem a jeho kamarádem vytvořena určitá vazba, automaticky se odstraňují veškeré bariéry. Informaci o výrobcích tak bez podezření, že jde vlastně o reklamu, ochotně přijme a pamatuje si ji.
  • Kamarád vidí, jaká změna u Martina proběhla a sám se ptá a chce odpověď. Samotné výsledky a kvalita vašich produktů tak pomohly vaši firmu, zboží a servis “prodat.”

A právě tyto dva body jsou důležité pro rozšíření vašeho podnikání. Jde totiž o kvalitní produkty, které opravdu fungují a také skvělý zákaznický servis, do kterého samozřejmě patří i výroba kvalitních reklamních tašek, které se nerozpadnou po pěti krocích.

Jak přistupovat k výrobě reklamní tašky s vlastním potiskem?

Tím nejdůležitějším předpokladem je mít představu o tom, co chceme propagovat. Bude to naše logo nebo aktuální sdělení o probíhající reklamní kampani? Stejné sdělení by mělo jít ven napříč všemi reklamními kanály, tedy i na tašce. Dalším důležitým krokem je samotná výroba reklamní tašky s potiskem. Výrobci dnes nabízejí plastové tašky v mnoha tvarech a v různé kvalitě. všechny lze samozřejmě potisknout. Nejčastěji se používá sítotisk nebo flexotisk, které přinášejí nejlepší výsledky.

Považujete potisk reklamních tašek za dobrý marketingový nástroj? Napište nám komentář!