Podnikání se spojuje s dost vysokými náklady, které se pochopitelně majitelé firem snaží co nejvíce minimalizovat. Stačí si sednout a probrat se nejdůležitějšími fakty. Něco se odloží na později, něco se úplně zruší. Co třeba opustit kancelář a propustit asistentku? Virtuální služby vše zvládnou za vás.
Virtuální kanceláře podle vašich představ
Spousta podniků se neobejde bez kanceláře a asistentky, která zvládne vykonávat všechny malé, avšak hodně důležité činnosti, točící se kolem firmy a komunikace se zákazníky. Ano, přece jenom musíte předávat některé úkoly jinému člověku, protože sami byste neměli moc času na důležitější schůzky, jednání a formality. V současnosti nemusíte mít trvalé bydliště v Praze, abyste si zde zřídili kancelář. Virtuální kancelář v Praze přináší řadu výhod. Především budete vnímáni s větším respektem, což se například projeví v úspěšnějším uzavření obchodu. Kancelář v centru Prahy působí skutečně profesionálně, správci daně jsou osobně nezaujatí, získáte klid pro vaše podnikatelské záměry, avšak nikdy nebude problém zorganizovat jednání v reprezentativních místnostech, se zařízením a s ochotnou recepcí.
Provoz virtuální kanceláře si nastavíte podle vašich momentálních potřeb a představ. Vybrat si lze z několika nabízených programů, které se od sebe odlišují počtem nabízených služeb. Zároveň si ohlídáte ceník, tudíž se zorientujete i podle financí, které jste ochotni platit po sjednanou dobu. V programech společnosti Profi-kancelář s.r.o. naleznete služby vhodné pro malé i větší firmy. Do placené částky se zahrnují sídlo firmy, označení na budově, služby recepce, příjem pošty, osobní odběr, skenování a dosílání pošty, telefonní linka s obsluhou či přesměrovaná, místnost pro jednání s úřady a pronájem zařízené kanceláře.
Spolehlivost virtuálních sídel
Pochopitelně se naskýtá otázka, zda jde o dlouhodobě spolehlivé sídlo? Ve vlastní kanceláři nikdy neztratíte přehled. Včas víte, kdy hrozí ukončení pronájmu. V podnikatelském středisku jste odkázáni na provozovatele, proto si vybírejte na základě referencí. Zkoumejte garanci profesionálního a dlouhodobě stabilního servisu.
Fungování virtuální asistentky
Technika stále více pomáhá a nahrazuje lidskou činnost. Nedivte se tedy, že vám vaše služby nabízí virtuální asistentka zvládající spoustu maličkostí, které by vás zbytečně obíraly o drahocenný čas. Vlastně se jedná o softwarového robota s umělou inteligencí a lidskou podporou. Zaeviduje si všechny požadavky, které jí zadáte. Úkoly jí svěříte emailovou poštou nebo pomocí krátkých zpráv. V případě, že zadání nevyřeší okamžitě sama, nebo si nebude úplně jistá, co požadujete, zeptá se vás, ale také může předat požadavek lidskému operátorovi. Všechno se odvíjí na základě nastavení vašich služeb, které ji průběžně naučíte. Nečiní problém si objednat automatická upozornění na významné události či povinnosti podnikatele, majitele. U virtuální asistentky počítejte, že se nezastaví, pracuje 24 hodin denně a sedm dní v týdnu.
Moderní virtuální asistentka s mnoha přednostmi
Flexibilní kancelář se vždy výkonnou asistentkou patří mezi významné plusy. Nikdy vám neřekne, že potřebuje dovolenou, neonemocní, dokonce ani nezůstane hodiny stát v koloně aut cestou do práce. K hlavním funkcím virtuální asistentky patří zápis úkolů, hlídání termínů a priorit, sjedná čas a místo schůzek nebo porad, obstará soupis a rozeslání zápisů z jednání, vytvoří přehledy a reporty, ve firemních systémech nalezne potřebné informace, připraví příspěvky a následně je publikuje na sociálních sítích, zvládne jednoduché komunikování za podnikatele, ve spolupráci s člověkem přepíše a provede korekturu textů. Rovněž se postará o připravení obchodní korespondence.