Reklamní předměty hrají důležitou roli při propagaci vaší firmy. Jedná se totiž o nástroj velice efektivní, který nenásilným způsobem osoví širokou veřejnost, a přitom nevyžaduje žádné velké náklady. Jenže jak z širokého sortimentu vybrat takové, které vaše zákazníky či obchodní partnery opravdu zaujmou a potěší?
Soustřeďte se na praktičnost
Snažte se vybírat praktické kousky a ne nepotřebné cetky, na které v tom lepším případě bude tak akorát sedat prach a v tom horším skončí v prvním odpadkovém koši. Ty vám totiž vaše renomé rozhodně nevylepší. Nestanou-li se reklamní předměty každodenní součástí života vašich klientů, upadnou v zapomnění – a vy s nimi. Na jejich výběru si proto dejte opravdu záležet a snažte se, aby korespondovaly s oborem, kterému se věnujete a aby se vašim zákazníkům hodily.
Nepodceňujte kvalitu
Velice důležitým kritériem je rovněž kvalita. Pokud se totiž předmět rozbije při prvním použití nebo se reklamní logo ošoupe, celý jejich marketingový smysl se míjí účinkem. Kvalita by jednoznačně měla vítězit nad kvantitou. Namísto toho, abyste si dárkové předměty nechali vyrábět po desetitisících a masově je rozdávali každému na potkání, pečlivě si vybírejte, koho jimi obdarujete. Nepodceňujte úlohu prvního dojmu, dbejte na to, jak dárek vypadá. Kvalita je totiž vaší nejlepší reklamou.
Buďte styloví
Za reklamní evergreen jsou považovány hrnečky a propisky, které mají velmi silný potenciál i dnes. Lidem se totiž často tyto věci denní potřeby nedostávají tak, jak tomu bylo dříve. Trh s propagačními předměty je však mnohem širší, navíc se neustále vyvíjí, podléhá módním vlnám i ročním obdobím. Poptávka roste hlavně po hodnotnějších dárcích, které jsou navíc něčím zajímavé, nepostrádají nápad, vtip, originalitu. Pokud jde o aktuální trendy, pak se velké oblibě těší ekologické reklamní předměty vyráběné z recyklovaných materiálů. Hitem jsou také různé elektronické dárky, které neodmyslitelně patří do současného moderního světa. Jde především o sluchátka, nabíječky, power banky nebo USB flash disky. Tak už víte, čím se vašim zákazníkům a partnerům odvděčíte za jejich přízeň?