Historie reklamy sahá až daleko do starověku. Každý, kdo se tehdy věnoval vlastnímu obchodu nebo řemeslu, potřeboval dát na vědomí svému okolí, jaký druh služeb poskytuje. A tak vznikly vývěsní štíty, jejichž obliba přetrvala do současnosti. Mají daleký dosah, jsou kolemjdoucím neustále na očích, a když jsou zajímavě řešené, pak také dobře budují povědomí o dané značce. Jejich vzhled je dnes modernější, ale smysl zůstal stejný.
I starověk už měl svůj způsob reklamy
Dříve se lidé museli spokojit s dřevěnými či kovovými štíty, protože jiné materiály neměli k dispozici. Dnes je situace už hodně jiná. Světlo světa spatřily odolné umělé hmoty, k nimž patří i polykarbonát, pěněné PVC nebo akrylát. Z nich vyrobená 3D plastická reklama Praha je odolná i vůči negativním vlivům rozmarného počasí. A že toho musí takový reklamní nápis hodně vydržet.
Výroba a montáž 3D reklamy
Bez profesionálního grafika se při tvorbě venkovní reklamy neobejdete. Vlastně je úplně nejlepší její výrobu přenechat odborníkům s dlouholetou praxí, aby byla vaše reklama k světu. Ti totiž mají výrobní kapacitu přizpůsobenou tak, aby vše zvládli na výbornou. Reklamu nestačí pouze vyrobit, je ji také nutné umístit na místo, které bývá velmi často ve výšce na fasádě budovy. Její instalaci zvládnou nejlépe trénovaní horolezci z montážní plošiny, která je jejich nepostradatelným pomocníkem.
Jak by měla správná reklama vypadat?
3D plastické nápisy Praha musejí umět zaujmout na první pohled. Udává se, že je na to zapotřebí asi 2 až 3 sekund pozorování. Ano, i reklama je podrobována psychologické studii, která je důležitá z hlediska lidského chování. Proto tak hodně záleží i na grafickém designu venkovní reklamy, zvolených barvách a jejím celkovém zpracování. Dobrý grafik, který rozumí principům reklamy, toto vše zvládne.