Začínáme s prezentací: Jak je na tom Instagram?

online marketingová agentura

Uvažujete o založení byznys profilu na Instagramu, ale nejste si jisti, zda to má význam? Instagram je rostoucí platforma, kterou si zamilovali mnohé značky. A mezi nimi může být klidně i ta vaše. Proč byste měli propagovat své produkty právě tam?

Všechny značky mohou být na Instagram úspěšné

Stačí jen přijít na to jak. No a jak se říká, fantazii se meze nekladou. To platí pro velké, dobře známé společnosti, jako i pro menší e-shopy či značky, které spravuje jeden člověk.

Samozřejmě, nemějte hned velké oči. Úspěch nepřijde ze dne na den a na všechno je třeba čas. Důležité je být aktivní, komunikovat s publikem a šířit kvalitní obsah.

Skvělý způsob, jak budovat značku

Instagram slouží primárně na zvyšování povědomí a budování značky. I proto byste s lidmi měli sdílet takový obsah, který je obohatí, zaujme a budou ho chtít sledovat. Získáte nejen nové zákazníky, ale také zpětnou vazbu. Nemluvě o tom, že díky přístupu na jejich profily můžete zjistit, co se vašim sledujícím líbí. Podívat se můžete také na to, kdo z vaší cílové skupiny sleduje konkurenci a čím přesně váš konkurent uživatele tak zaujal.

Instagram je vizuální

Jde o velkou výhodu Instagramu, která ho vlastně dělá zcela speciální sociální sítí. Instagram je zaměřen na fotky. Fotky a videa můžete doplnit textem. Zajímavý způsob, který vám pomůže lidi zaujmout. Už jen kvůli tomu, že lidé si běžně lépe zapamatují to, co vidí na vlastní oči, než to, co někde zaslechli.

Využitím hashtagů zvýšíte svou viditelnost

Získat nové uživatele nikdy nebylo jednodušší. Stačí vychytat ty správné hashtagy a zvýšit tak svůj organický dosah. Hashtagy jsou v překladu klíčová slova, která popisují příspěvek. Mezi populární hashtagy patří například #dnesctu, #czechwoman nebo #vztahy.

Časem si můžete vymyslet i vlastní hashtag, který lidé budou sledovat.

Můžete vyzkoušet Influencer marketing

Pravděpodobně jste o tom už něco slyšeli. Influencer marketing dnes využívá nejedna značka. Propagovat produkt prostřednictvím známé osobnosti, která má na Instagramu svou fanouškovskou základnu, vám pomůže produkty i služby zviditelnit a získat nové zákazníky. Ani nemluvě o tom, že to vylepší také vaši obsahovou strategii.

Tak co říkáte na Instagram? V případě, že si nevíte rady, obraťte se na odborníky – na online marketingovou agenturu, která vám pomůže se správným uchopením marketingu na této sociální síti.

Sdílet článek