Víno jako skvělý reklamní dárek: Buďte originální a věnujte svým obchodním partnerům víno s logem

dárkové víno

Budování vztahů se zákazníky a dodavateli je důležitou součástí firemní politiky. Dobré obchodní vztahy jsou krokem k úspěchu. Proto je i této oblasti ve firmách věnována náležitá péče. V čem hlavně spočívá?

Budování vztahů se zákazníky

Pokud firma naváže se svým zákazníkem vztah, je pro ni praktické si ho udržet. Spokojený zákazník obvykle neodchází nikam pryč a zůstává věrný tomu, kdo se mu opravdu věnuje. Je zajímavé pozorovat, jak má spokojenost zákazníků silný vliv na finanční výsledky firmy. Jak si lze jejich zájem stálý zájem udržet? Budování vztahů se zákazníky spočívá třeba v nabídce věrnostních programů, poskytnutí slevy, výborné úrovni služeb. Určitě se oplatí věnovat věrným zákazníkům reklamní dárek s vaším logem. A firemní víno může být jednou z možností. Takovému dárku málokdo totiž odolává, snad jen zapřisáhlý abstinent.

Jaké jsou výhody dárkového vína?

Láhev kvalitního alkoholu patří mezi tradiční a hodnotné dárky. Ve firmě jistě oceníte možnost darovat svým obchodním partnerům reklamní víno s logem vaší společnosti, čímž posílíte svoji pozici na trhu. Zákazník má jméno firmy před očima, zároveň si ještě na dárku i pochutná. Vaši firmu si tedy bude spojovat s příjemnými vjemy. Je důležité ho získat na svoji stranu a udržet si ho. Stojí to totiž obvykle méně námahy než získat zákazníka nového. Proto je péče o ně tolik pro firmu podstatná.

Zajímavý dárek také pro zaměstnance

Firemní vína mohou být vítaným dárkem také pro zaměstnance. Kdo by si rád nepochutnal na výborném a kvalitním červeném či bílém vínu. Pozornost od firmy její pracovníky vždy potěší. Mají totiž pak pocit důležitosti a vidí, že jsou pro ni nepostradatelnými. Víno s vlastní etiketou a věnováním je originálním dárkem třeba k významnému výročí. Určitě se takto hodí například ocenit věrnost firmě. Víte, že víno s firemním logem v hodnotě nižší než 500 Kč bez DPH je daňově uznatelným výdajem s nárokem na odpočet DPH? I z tohoto důvodu se oplatí vsadit na takový reklamní prezent.

Suché, nebo raději sladké?

Pro přední obchodní partnery lze volit luxusní dárkové víno v top kvalitě. V zásobě pak můžete mít bílé, červené, růžové i oranžové víno – jako suché, polosuché, polosladké i sladké. Je lepší mít k dispozici větší výběr, protože chutě lidí jsou různé. Mezi kvalitní vína patří ta z jižní Moravy. Zde se vyrábějí také vína přívlastková, která sbírají početná ocenění v tuzemsku i v zahraničí. Když vsadíte na moravská vína předních zdejších výrobců, můžete si být jisti, že neuděláte krok špatným směrem.

Sdílet článek