Velkoplošné reklamy se stále vyplatí. Jaké jsou možnosti?

pylon

Je spoustu způsobů, jak svou firmu nebo značku zviditelnit. Pokud ale chcete být opravdu vidět, vyplatí se vám velkoplošná reklama a reklamní věž s logem. Jaké jsou možnosti a na co si dát pozor? Na to vám odpoví náš článek.

Zásady pří přípravě velkoplošné reklamy

Velkoplošná reklama ve městech, u silnic i u velkých nákupních center přitáhne oči každého, kdo kolem projíždí. Je proto velmi důležité na první pohled upoutat. Pokud plánujete svou firmu zviditelnit, vsaďte na krátké sdělení a především velké logo. Je tím hlavním, čeho si lidé všimnou. Venkovní reklamě lidé moc času nevěnují. Proto se i v reklamě řiďte heslem „méně je více“.

Jaké druhy reklamních ploch můžete využít?

Většinu z nich znáte – billboardy u silnic, citylighty a v Praze reklamní plochy ve vestibulech metra u pojízdných schodů a menší plochy v samotném metru. Kromě toho je ale často potřeba viditelně označit svou prodejnu například u nákupních center, obchodních domů i supermarketů. Tady nejlépe poslouží tzv. pylony, neboli reklamní věže, na které se umisťuje logo.

Druhy pylonů

Pylony, či také totemy, mohou mít různou podobu a výšku od jednoho až po několik desítek metrů. Jedná se o vysokou konstrukci z kovu, která nese korunu s logem. Ta může mít libovolný tvar zvolený například podle tvaru loga vaší firmy. Panel bývá jendostranný i oboustranný, často jsou ale k vidění také krychle a hranoly. Vše je možné vyrobit a všechno záleží na vašich preferencích. Umisťují se přímo na místě prodeje, na benzínových pumpách, ale také třeba při prezentaci jednorázových sportovních a kulturních akcí.

Pylony kromě vašeho loga mohou nést log více. V tom případě se jedná o vysoké sloupy s jednotlivými světelnými boxy umístěnými nad sebou odkazujícími na značky obchodů či firem, které jsou v místě k dispozici. Takové totemy určitě znáte z velkých nákupních center.

Speciální světelná reklama

Světelné reklamy jsou nepřehlédnutelné i v noci a rozhodně upoutají pozornost. Nejčastěji se s nimi setkáte přímo na fasádě prodejen, ale mohou být umístěné i na reklamních pylonech. Využívá se u nich kvalitní LED osvětlení nebo zářivky a plastické písmo.

Důvody, proč v dnešní době vsadit na velkoplošnou reklamu

Přestože stále více lidí nakupuje v online prostředí, byla by velká chyba opomenout kvalitní prezentaci kamenných obchodů a firem. Lidé se stále venku pohybují a sledují, co se kolem děje. Zajít si do obchodu, věc si osahat, vyzkoušet, zjistit informace o produktu přímo na místě od lidí, kteří tomu rozumí, je k nezaplacení a všichni to moc dobře vědí. Osobnímu konatktu a zkušenosti se zkrátka nemůže vyrovnat ani ten sebelepší e-shop!