Rozhodli jste se začít podnikat na internetu? Nebo už máte rozjetý eshop, ale stále čekáte na přívaly zákazníků? V dnešní době je internetové podnikání velice oblíbené a pouští se do něj stále více lidí. Eshopy, prodej ebooků, webináře… Začátečníci ale často zapomínají na důležitou věc – marketing. K čemu nám bude skvěle vytvořená a zábavná stránka nebo eshop nadupaný kvalitním zbožím, když se o nich nikdo nedozví? Zásadní je přivést na naši webovou stránku návštěvníky. K tomu může vést několik cest a jednou z nich je ppc reklama.
O co vlastně jde? Ppc znamená pay per click, tedy v překladu „plať za klik“. Jak z názvu vyplývá, za reklamu zaplatíte tolik, kolik lidí na ni kliklo. Částka za jeden proklik se liší podle oboru, konkurence na vybraná klíčová slova a typu umístění reklamy. Krátká zpráva, pozvánka na stránku či slogan se zobrazují ve vyhledávačích či na Facebooku. Vidí je ale pouze relevantní uživatelé, kteří patří do naší cílové skupiny. Máte eshop pro mladé maminky? Žádný problém, stačí nastavit ppc kampaň tak, aby cílila právě na ně. V tom tkví kouzlo ppc reklamy, protože zde neplatíme za zbytečné zobrazování lidem, kteří by o náš produkt stejně neměli zájem.
Správné vytvoření a správa ppc kampaně však není úplně jednoduchá. Samozřejmě si je můžeme vytvořit a nastavit sami. Často pak ale zjišťujeme, že reklama není příliš efektivní a v našem eshopu se prodej nezvedl tak, jak jsme čekali. I ppc reklamy totiž mají své zákonitosti a úskalí. Je jasné, že jako majitel eshopu pro maminky o nich nemohu vědět tolik, jako odborníci, kteří se přímo na toto téma specializují.
Existuje možnost, jak nechat vše v rukou profesionálů. Ve společnosti PPC Profits se umí postarat o celou ppc kampaň. Naplánují efektivní strategii a vytvoří reklamu na míru přímo pro nás. Součástí jejich služeb je také celá ppc správa a na nás už bude jen péče o klienty, které nám ppc reklama přinese.