Nové logo = nové obchodní příležitosti

logomanuál

Sledujete-li největší koncerny světa, tak jistě víte, že svou značku budovali od počátku na logu. Logo je totiž určitou vizitkou, která se při správném návrhu, použití barev, hesel a piktogramů dokáže vrýt do paměti. Jenže ani ty nejznámější značky se neobejdou bez obměny loga. Mnohdy jsou to jen úpravy barev, jindy jde o kompletní redesign. Vždy je cílem ale posílit značku, získat nové obchodní partnery a otevřít své brány obchodu zajímavým a dalším příležitostem.

Logo od profesionálů

Možná jste nevěděli, že některá loga vznikla doslova na koleni, většinou ale tvorba loga probíhá pod taktovkou zkušeného designera, který má cit pro barevné kombinace a umí pracovat s rozložením textu. Logo totiž musí říct přesně to, co nejlépe vystihuje vaši firmu, její záměr i zaměření. Máte pocit, že nastal čas a redesign loga se týká i vás? Pak se svěřte do rukou zkušených grafiků a uvidíte, že s novou grafickou vizáží přijdou i nové spolupráce. Většina firem má takzvaný logomanuál, jenž jasně definuje, jaké barvy, velikosti písma a fonty lze v logu implementovat. Jakmile budete mít na výběr z nových grafik, dejte si čas na rozmyšlenou. Návrh firemního loga si musíte jednoznačně odsouhlasit, nemít pochybnosti, popřípadě chuť cokoliv měnit. Od samotného loga se pak odvíjí další grafické práce, třeba reklamní billboardy, vizitky, nebo bannery.

Investice do obchodních pomůcek

Výborně, nové logo již máte a jste připraveni s ním prorazit. Budete potřebovat ještě další obchodní pomůcky, s nimiž se zviditelníte a zaujmete, ať už potenciální zákazníky či nové obchodní partnery. Tvorba vizitek je tedy dalším logickým krokem, kdy smíte zvýraznit nové logo a firemní kontakty. Vizitky noste vždy při sobě, nikdy totiž nevíte, koho potkáte. Grafický design toho ale umí mnohem více. Své věrné zákazníky odměňte malou pozorností, třeba gratulační kartičkou, eventuálně malým vzorkem s poděkováním za spolupráci. Potřebujete podpořit zákazníky? Pak se zaměřte na obalový design a vytvořte atraktivní obaly vašich produktů, limitovaná balení i vtipné a hravé detaily pro zvýšení zájmu.

Sdílet článek