Messenger marketing – nástroj budoucnosti

Pracujete na tom, abyste si získali pozornost svých zákazníků? Vsaďte na chat marketing – moderní podobu a vysoce funkční nástroj, který umí upozornit zákazníky na vše, co potřebujete, a navíc ve správnou dobu. Platforma Facebook přišla s chatovacím systémem Messenger, dnes již vnímaným a využívaným na bázi každodenního využití. A pracují s ním samozřejmě nejen fyzické osoby, ale i firmy se z něj snaží vytěžit maximum. Díky chatbotovi můžete až devětkrát výkonněji zapůsobit na své zákazníky ve srovnání s e-mail marketingem!

Ko-bot jde cestou individuálního přístupu

Chatbot představuje nový marketingový kanál, který se dynamicky vyvíjí a přináší každým dnem nové možnosti a funkce. V praxi to znamená, že můžete chatbota využít pro marketingové účely i v oblasti lidských zdrojů. V současné době využívají systém chatbotu velké internetové obchody, jmenovat lze například Notino. Firma, která za chatboty stojí, si zakládá na velmi individuálním přístupu a nastavení podle potřeb klienta. Proto věnuje čas pečlivé analýze, díky níž navrhne optimální řešení a nastaví vhodné komunikační strategie.

Jedinečný zážitek pro zákazníka

K tomu pomohou i nastavené cíle zákazníka. Jakmile si odsouhlasíte návrh, můžete se vrhnout do testování a vidět prakticky okamžité výsledky v praxi. Po úspěšné testovací části získává zákazník hotový produkt, s nímž je spojeno i postupné vyhodnocování kampaní a výsledků, popřípadě nutné úpravy komunikační strategie. Je potřeba pracovat také s faktem, že každý segment zákazníků a různá odvětví vyžadují odlišný typ komunikace a přístupu. Určitě máte spoustu kreativních myšlenek, jak být stále na očích svých zákazníků a rozšířit základnu potenciálních nových klientů. Když jim připravíte atraktivní komunikaci k významným dnům, oslavám a přidáte k tomu nějakou výhodu nebo speciální akci, úspěch bude zaručen.

Sdílet článek