Jak by měl vypadat správný firemní web

Webové stránky mají obrovský potenciál. Základním úkolem je přivést na ně lidi, ale ani i když se vám tahle část povede, nemáte ještě vyhráno. Z nepochopitelného a nehezkého webu vám potenciální zákazníci utečou. A jak by měl vypadat správný web? Předpokládejme, že se v tvorbě webových stránek moc nevyznáte, takže si to vysvětlíme úplně polopaticky.

Jsou tři hlavní zásady, které by měl firemní web splňovat:

Hezky vypadat. O tom není pochyb, sami určitě dobře víte, že většina lidí hodně dá na první dojem. Když bude váš web vypadat zastarale, lidé si automaticky budou myslet, že se o něj už dlouho nikdo nestaral a jsou na něm neaktuální informace.

Běžet svižně. Nikdo nemá chuť čekat dvě minuty, než se mu načte webová stránka. Ví to i Ing. Ivo Pačinek – tvorba webových stránek Zlín, který přímo píše, že tvoří přehledné weby zaměřené na výkon.

Být přehledný. Stejně jako nikdo nebude dvě minuty čekat, nikdo nebude ani dvě minuty hledat, co potřebuje. Času je málo a za dvě minuty už si to potenciální zákazník najde u konkurence.

Co dalšího je dobré dodržet?

Doména. To je to jméno, které píšete do vyhledávače (např. www.zkracovatko.cz). Mělo by být krátké a snadno zapamatovatelné, nejlépe by mělo jít o název firmy.

Aktuální obsah. Lidé rádi vidí, že na webu neustále někdo pracuje. Přidávejte na web novinky, občas se podělte o nějakou interní informaci z firmy, prozraďte něco o sobě. Ukažte svým zákazníkům, že jste také jenom člověk. Pokud nemáte tušení, co na web psát, specialisté jako tvorba webových stránek Brno vám určitě poradí.

Jak přivést zákazníky?

Dejme tomu, že už máte svůj web připravený na nápor budoucích spokojených zákazníků. Jenže jak jim dát o vašem webu vědět? Opět si představíme dvě nejdůležitější taktiky.

SEO optimalizace. Když si zaplatíte SEO optimalizaci, budete se umísťovat na předních místech ve vyhledávačích (Google a Seznam). Lidé, co tomu rozumí, váš web naplní klíčovými slovy, které se vyhledávačům líbí, a proto vás posunou výše v žebříčku. SEO optimalizace Brno dokonce nabízí přímo si vybrat, zda chcete být na 1. straně ve vyhledávačích nebo dokonce na 1. – 5. místě na 1. straně.

Sociální sítě. Bez firemního profilu na Facebooku už to v dnešní době asi nepůjde. Facebook sice není hlavní prodejní platformou, ale stále se používá k přivedení zákazníků na web.

PPC reklama. Hodně účinným způsobem, jak přivést na web zákazníky je PPC reklama Brno. Zaplatíte si reklamu na Googlu nebo Seznamu, a když budou lidé vyhledávat slova související s vaší firmou, vyhledávač jim nabídne právě váš web.

Tvorba webu je koneckonců docela obsáhlá věda, ale když ji svěříte do rukou odborníka, určitě se dočkáte pozitivních výsledků. Nebraňte se moderním technologiím.