Co vše můžete zkusit ve fitness centru?

fitness trénink

Na podzim si ještě chceme užít každý slunečný den, s příchodem zimy ale většinou zalezeme domů a kdyby to šlo, až do jara nevystrčíme nos. To ale není nic dobrého pro naši kondičku a tak v předjarním období přemýšlíme nad návštěvou fitness centra. Jenže co tam?

Mnoho lidí odradí od toho, aby do fitka vůbec zašli, celkem mylná představa o tom, co se tam vlastně děje. Fitness centrum, to nejsou jen samé činky a muži a ženy dokonalých postav, kteří na každého koukají skrz prsty. Realita je úplně jiná, každý byl někdy ve fitku poprvé a tak moc dobře ví, jak se nováček cítí. Pokud si chcete zkusit klasický fitness trénink, než se vrhnete na stroje a činky, věnujte čas přípravě s trenérem. Naučí vás správnou techniku i poradí se zátěží nebo sestavením tréninku, aby vás cvičení bavilo a bylo bezpečné i efektivní. Možností, co ve fitness centru zkusit, je ale mnohem více.

Jóga a pilates

Protažení, zlepšení držení těla i posílení všech svalových partií nabízí lekce jógy nebo pilates. Jsou oblíbené nejen u žen, ale i u mužů, často jsou vhodným doplněním náročných tréninků i způsobem, jak zlepšit pružnost těla.

Funkční trénink

Ke cvičení nepotřebujete žádné speciální vybavení ani pomůcky, základním prostředkem je vaše tělo. Funkční trénink je specifický svou komplexností a tím, že zapojuje více svalových skupin najednou. Trénujete především právě pohyb, nikoli svaly, přesto posílíte celé tělo.

Spinning
Dynamické a velmi oblíbené cvičení je jízda na stacionárním kole za doprovodu hudby. Během celé lekce se střídají různé sestavy, které si připravuje a také předvádí zkušená lektorka nebo lektor. Spinning je zábavná forma pohybu, kterou si užije každý a to i ti, kteří cyklistiku jinak nevyhledávají. Během cvičení posílíte všechny svalové skupiny a navíc budete odcházet s úsměvem na rtech.

Core

Cvičení zaměřené na posílení střední části těla využívá balanční pomůcky, jako jsou malé míčky i velké fitbally. Využívá statické výdrže a je vhodné pro každého, aktivní sportovce i naprosté začátečníky.

Vybrat si ale můžete většinou i z mnoha dalších typů cvičení, od klidnějších po velmi dynamické a rychlé. Vyzkoušet můžete více aktivit, abyste našli tu, která vás baví a budete se k ní rádi vracet bez ohledu na roční období.

Sdílet článek