Budování značky: Co byste o něm měli vědět?

reklama na Facebooku

Budování značky je pojem, který skloňuje mnoho markeťáků. Každý laik si pod tím představí své. Jak takový brand vypadá a co všechno by o jeho budování měl vědět každý podnikatel, e-shop i poskytovatel služeb, se dozvíte v článku.

Každá organizace má značku

Jednoduše řečeno – značka je to, jak lidé vnímají vaši společnost a produkty, které jim nabízíte. Zákazníci mají svůj názor a pokud sečtete všechny názory vašich zákazníků, zjistíte, jakou máte reputaci a tedy, jak na lidi působí vaše značka.

Budování značky musí být konzistentní

Při budování značky se musíte zamyslet nad tím, jakou emoci by měla poslat zákazníkům. Jakou zkušenost by měli zákazníci nabýt? Jakou zprávu by si měli odnést? Odpovědi na tyto otázky by měly odrážet vaše produkty, služby i servis.Ve stejném duchu by se měl nést i celý váš marketing.

Důvěra je na prvním místě

Budováním brandu se zákazníkem nabýváte vztah. A každý vztah je postaven na důvěře. Zákazník vám bude důvěřovat, pokud s ním budete komunikovat a poskytnete mu řešení na jeho problém. Samozřejmostí je i dodatečný servis, který souvisí například s bezproblémovou reklamací nebo vrácením zboží.

Bez marketingu to nepůjde

Značku potřebujete dostat mezi lidi. Povědomí můžete šířit prostřednictvím marketingových kampaní. Mezi důležité kanály, z hlediska brandu, patří nepochybně sociální sítě, například reklama na Facebooku nebo na Instagramu, dále půjde o tvorbu blogu, který návštěvníkům poskytne užitečné informace a publikování PR článků na různých zajímavých portálech. Digitální marketing je důležitou součástí budování značky.

Pokud potřebujete vylepšit reputaci, zapracovat na poselství vaší značky, nebo budovat brand, obraťte se na digitální marketingovou agenturu, která vám pomůže s nastavením marketingových strategií a správných marketingových kanálů.