Budování firemní image začněte dobrou grafikou

firemní identita

Založení firmy dnes nepatří k žádným složitým procesům. Stačí skutečně málo. Mnohem náročnější práce nastává s budováním dobrého jména a propagací služeb či sortimentu. Poznají zákazníci vaši společnost od prvního pohledu, anebo mají problém hned zjistit, kdo se za prezentací vlastně skrývá? Vezměte osud do vlastních rukou a vylepšete identifikaci!

Poznání od prvního podívání

Mělo by stačit jedno nakouknutí, aby zákazník poznal, s kým má tu čest. Váš podnik potřebuje vizuální tvář, nezaměnitelnou se žádným konkurentem. Corporate identity představuje jednotný styl po grafické stránce. Něčím odstartujete první prezentaci, ale myslete na to, že i nadále by si vás lidé podle zvoleného loga a designu měli uchovat v paměti. Dobré zapamatování značky zařaďte k hlavním cílům. Nové společnosti se nejčastěji starají o stvoření takové grafiky, která upoutá pozornost. Firemní identita však patří i k důležitým bodům mezi firmami fungujícími delší dobu. Jednou nadejde čas vhodný pro úpravu, ale také padá volba na úplnou změnu. Jde například o rozhodnutí jít odlišným směrem, používat modernější designy apod.

Kreativní služby pro náročné zákazníky

Nikdo neumí všechno. Proto nepokoušejte štěstí a obraťte se na grafické studio Praha nabízející své zkušenosti při dosažení jednotného designu tiskovin, propagačních materiálů, ale také pro webovou prezentaci. Připravený návrh klienti nejdřív odsouhlasí, poté se připraví podrobný manuál za splnění nároků na kvalitu. Neopomíjejte vytvoření působivého logotypu. Tvorba firemního loga zahrnuje úplné nový model anebo redesignování stávajícího.

Nebojte se vysokých finančních nákladů, jedinečnost pořídíte i za příjemné ceny. Ze začátku je potřeba určit vaši cílovou skupinu a samotné poslání vytvořeného symbolu. Na prvním místě zájmu stojí zapamatovatelnost. Pro zákazníky a obchodní partnery by mělo vyznít vnímání loga čitelně, jednoduše a jednoznačně.

Sdílet článek